Цвета Караянчева стартира дискусия на живо на страницата си във фейсбук. На 25 февруари, събота, от 19 часа тя ще отговаря на въпроси на многобройните си фенове в социалната мрежа от личния си профил.
„Вие ме познавате и знаете, че винаги съм била откровена с вас. Никога не съм бягала от вашите предложения, мнения и въпроси. През следващия месец ще се опитам да се срещна с колкото може повече от вас, за да изслушам и тревогите, и надеждите, и критиките ви. Но тъй като знам, че с някои от вас няма да успеем да се видим очи в очи, а съм сигурна, че ще имате въпроси към мен, съм решила да се възползвам  от възможностите, които ни дават социалните мрежи, и да разговарям с всеки, който желае, на живо във Фейсбук чрез лайв-чатове под надслов „Питай Цвета", е написала Караянчева на стената си. Началото е в събота, в 19 часа. „Ще се радвам да направим една интересна дискусия. Питайте ме, не ме жалете!", призовава водачът на листата на ГЕРБ в Кърджали.


Share To:

24rodopi

Post A Comment:

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.